خرید fp127 + قیمت fp127

  • فروش fp127 با کیفیت عالی و قیمت مناسب
  • برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید FP-127، با شماره 02179615000 تماس بگیرید

خرید + قیمت fp127

در بسیاری از صنایع تولیدی که مواد اولیه‌ آن‌ها در زمره مواد پلیمری است، برای تولید محصولات مختلف از بسیاری از افزودنی‌ها در کنار ماده اولیه استفاده می‌شود. یکی از این مواد که کاربرد فراوانی در صنعت دارد، FP127 است. با افزودن اندکی از این ماده به محصولات پلاستیکی، تغییرات شگرفی در ظاهر محصول ایجاد می‌شود. بنابراین، خرید fp-127 و افزودن آن به مواد اولیه برای تولید محصولات سفید و براق در صنعت پلاستیک امری متداول است. در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص خصوصیات، کاربردها، قیمت FP 127 و خرید آن اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

FP 127 چیست؟

اپتیکال برایتنر FP-127 یک ماده فلوئرسنت براق‌کننده است. معمولا استفاده از آن به صورت محدود است. به این ترتیب که با خرید FP 127 اندک و افزودن آن به مواد اولیه در تولید محصولات، ظاهر سفید براقی برای آن‌ها به وجود می‌آورند.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی که برای FP 127 می‌توان ذکر کرد عبارتند از:

  1. سازگاری بسیار مطلوبی با مواد پلاستیکی دارد. بسیاری از مواد افزودنی هستند که در صورت افزودن آنها به مواد اولیه پلاستیکی، به دلیل عدم سازگاری با آنها چالش‌هایی را ایجاد می‌کنند. اما FP 127 این مشکل را به وجود نمی‌آورد.
  2. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب FP 127 مقاومت بالایی است که در برابر حرارت از خود نشان می‌دهد. به همین دلیل می‌تواند ساختار فیزیکی و شیمیایی خود را حتی تحت شرایط حرارتی دشوار نیز حفظ می‌کند.
  3. از جمله نکات مثبت دیگر که خرید و فروش FP 127 را رونق داده است، مقاومت بالای آن در برابر نور خورشید است. این ماده اگر مدت زمان زیادی تحت تابش خورشید قرار داشته باشد، می‌تواند خصوصیات خود را به خوبی حفظ کند. این ویژگی برای خرید FP 127 به این دلیل مهم است که موجب افزایش دوام محصول نهایی می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که این خاصیت در افزایش قیمت FP 127 نیز اثرگذار است.
  4. FP 127 در آب حلال نیست. اما در بسیاری از حلال‌های آلی معمولی حل می‌شود و ترکیبات پایداری را با آن‌ها به وجود می‌آورد.

کاربرد FP 127

برخی مواد اولیه پلیمری نظیر پلی وینیل کلراید و پلی استایرن دارای سطح چندان شفاف و براقی نیستند. به همین دلیل می‌توان با افزودن FP-127 به آن، سطح آن‌ها را تا حدود زیادی شفاف و براق کرد. به طور کلی از این ماده برای براق‌کردن سطح بسیاری از الیاف مصنوعی و پلاستیکی، فیلم‌های پلاستیکی، مواد قالب‌گیری ورقه‌ای، PVC، فوم EVA، TPR، PU و … استفاده می‌شود.

خرید و استعلام قیمت FP127

با توجه به متغیر بودن قیمت این محصول و وابستگی شدید قیمت FP-127 به نوسانات ارز و قیمت‌های جهانی، قیمت روز FP127 در این صفحه قرار نگرفته است. کارشناسان شمس جاوید به صورت تمام وقت، پاسخگوی مشتریان عزیز هستند؛ بنابراین می‌توانید برای استعلام قیمت fp127 و ثبت سفارش خرید، از طریق تماس با شماره ۰۲۱۷۹۶۱۵۰۰۰ پس از کسب مشاوره، نسبت به خرید fp-127 اقدام کنید.

 

سوالات متداول درباره fp127

FP-127 یک ماده سفیدکننده فلورسنت با وزن مولکولی بالاست که میزان سفیدی را در پلاستیک به طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

این محصول به طور کلی در صنعت پلاستیک کاربرد فراوانی دارد. ولی به طور اختصاصی، در صنعت PVC کاربرد دارد.

محصول FP-127 شرکت شمس جاوید در بسته های 25 کیلوگرمی به مشتریان عرضه می‌شود.

۱ Comment to “ خرید + قیمت fp127”

  1. حمیدرضا محمدبیگی says :پاسخ

    درخواست نمونه جهت تست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

TOP